Programele de gestiune Imperial de la S2S Technologies au fost create din dorinta de a oferi proprietarilor de afaceri din industria de ospitalitate si retail solutii optime in vederea monitorizarii si eficientizarii cat mai bune a serviciilor pe care le ofera. Prin intermediul acestora identificarea produselor devine o sarcina simpla, ce se poate derula in decurs de cateva secunde. In plus, emiterea de facturi, bonuri fiscale, chitante si alte documente sunt activitati ce sunt preluate de acest sistem, eliminand o greutate de pe umerii personalului.
Un alt avantaj este reprezentat de faptul ca sistemul poate fi sincronizat cu orice platforma populara pentru construirea de magazine online, in timp ce evidenta stocurilor se tine mai usor. Totodata, rapoartele sunt emise in timp real pentru ca orice utilizator sa fie in permanenta care este stadiul produselor sale.
Asadar, puteti beneficia si de o mai buna gestiune a stocurilor, dat fiind faptul ca fiecare detaliu este introdus si analizat de o platforma. Sunt generate asadar statistici si rapoarte curente, care comunica fiecare problema, lips sau nevoie urgenta si in acest mod aceste inconveniente se pot remedia in timp real, fara a se ingreuna cursul obisnuit al lucrurilor. In plus, prin implementarea acestui soft de gestiune de la S2S Technologies veti putea avea un control mai mare asupra bugetelor, intrucat sistemul va va ajuta sa tineti evidenta produselor care trebuie sau nu achizitionate.
De ce este util un astfel de program?
In multe restaurante, este foarte dificil de multe ori sa se poata comunica o situatie clara a stocurilor dintr-o anumita zi. Dificultatea este data de faptul ca se fac achizitii in avans pe baza unui plan prestabilit. De multe ori insa, apar situatii neprevazute care necesita abateri de la acest plan, ceea ce genereaza o dezorganizare majora cu privire la produsele disponibile si cele terminate. De aceea, fara un mecanism tehnologizat care sa tina evidenta tuturor acestor schimbari, uman devine aproape imposibil sa poti avea parte de o gestiune a stocurilor reala si eficienta. Tocmai pe baza acestui principiu functioneaza si softul nostru.
Pe de alta parte, in cazul magazinelor, de exemplu, rolul principal al unui program de gestiune stocuri este de a identifica locatia unde este plasat un anumit produs, pentru a elimina situatiile in care se cauta fara rezultat in toata incinta in cauza. Asadar, scopul de baza al acestuia este de a elimina situatiile in care se pierde timp cu astfel de sarcini migaloase, dar importante in vederea bunei realizari a serviciilor aferente.