Succesul unei companii consta in primul rand in comunicarea directa cu publicul si in crearea de context care sa favorizeze interactiunea si implicarea. Comunicarea si alegerea celor mai eficiente strategii de PR sunt de fapt, activitati obisnuite pentru o agentie specializata asa cum este Tudor Communication.
Inainte sa decidem asupra modului in care va fi asigurata comunicarea eficienta trebuie sa definim viziunea pe care strategiile de PR alese o vor transmite publicului. Ulterior, misiunea si valorile au un rol determinant in comunicarea cu audienta careia doresti sa i te adresezi.
Enuntarea cat mai clara a strategiilor de PR este foarte importanta pentru intelegerea si acceptarea lor. Acelasi lucru este valabil si pentru obiectivele stabilite, respectiv determinarea lor care va usura atingerea acestora si depasirea lor. Daca un obiectiv este vag, va putea fi masurat cu greu sau chiar imposibil, cu atat mai putin va putea fi atins. Spre exemplu daca ne dorim cresterea vanzarilor, acesta este un obiectiv vag, pe cand cresterea acestora cu spre exemplu 25% pana la o data limita este un obiectiv precis, determinat in timp. Tot ce mai ramane este ca acest obiectiv sa fie sustenabil.
Printre actiunile pe care le intreprinzi pentru atingerea obiectivelor, pentru a le face realizabile se afla si acele strategii de PR pe care alegem sa le comunicam oamenilor nostri, partenerilor, clientilor si publicului larg. Ele vor fi cele care sustin si sunt complementare celorlalte activitati de marketing, cum este publicitatea sau evenimentele. Pe de alta parte vor fi sustinute si complementare vanzarilor directe prin intalniri si negocieri pe care le vom desfasura.
In momentul in care detinem initiativa, comunicarea este proactiva, iar in momentul in care altii comunica, comunicarea este reactiva, iar noi reactionam. Comunicarea proactiva este cea care ne asigura cele mai multe avantaje printre care, faptul ca noi stabilim subiectul, prioritatile, tonul, acoperirea. Astfel, putem anticipa cu mai multa certitudine, efectele comunicarii proactive, putem estima cu mai multa precizie care sunt bugetele necesare pentru campaniile planificate si calendarul urmarit de comunicarea ta.
Printre cele mai comune strategii de PR la care apeleaza numeroase companii sunt strategia vectorilor de influenta, a doua strategie este comunicarea catre public a motivatiilor noastre, strategia vocii clientului si segmentarea publicului.
Tudor Communication este agentia de PR, specializata in relatii media si evenimente care te va ajuta sa-ti indeplinesti obiectivele afacerii tale. In urma colaborarii cu aceasta agentie vei avea cele mai bune conexiuni atat in TV, publicatii, bloguri, cat si in retelele sociale. Vei avea parte de cea mai buna promovare si din acest motiv nu va mai fi necesar sa cumperi publicitate si sa aloci bugete uriase pentru promovarea afacerii tale.